trwa inicjalizacja, prosze czekac...

wtorek, 27 marca 2018

WCALE SIĘ NIE OBIJAM, PO PROSTU ZAJMUJE SIE NIE TYM CO TRZEBA :P

~~Cześć i czołem! Postanowiłam zrobić post, w którym opublikuje linki do jednorazówek, które teraz publikuje. Niestety pisze je w zakładce "strony" więc nie publikują się na głównej na blogu. 
~~ Pierwsza i skończona jednorazówka jest o Lokim. Dzieje się to z rok czy dwa po wydarzeniach, które opisuje w rozdziałach :) Tu na dole są linki do:

 LOKI, KOKI I INNE ZJAWISKA POGODOWE
CZ 1
CZ 2
~~ Mój chory umysł oczywiście nie zaprzestał na tym małym "skoku w bok" i wymyślił dłuższą niż się spodziewałam drugą jednorazówke o Lokim, dziejącą się kilka tygodni po tej pierwszej:
LOKI: BRUTALNO-TOKSYCZNY ZWIĄZEK CHEMICZNY
CZ 7
CZ 8
CZ 9
CZ 10
~~ Taka mała odskocznia od dotychczasowych postaci poddała mi szereg nowych pomysłów na kolejne rozdziały więc trzymajcie kciuki bym to dokończyła i wzięła się za główne wątki w rozdziałach!  
~~ Buźka :)

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki, żebyś dokończyła i nie ma innej opcji, żebyś nie dokończysz kochana!

    Całuski ;* ;* ;*

    OdpowiedzUsuń

Never too young to be a superhero \m/